Stage week 4 - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu Stage week 4 - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu

Stage week 4

Blijf op de hoogte en volg Joris

27 Mei 2016 | Nederland, De Lier

Maandag.

Maandag begon ik om 8 uur met het lossen van de bio en ging daarna mijn begeleider helpen bij de docks. hier hebben we veel orders gecontroleerd en aangepast zoals overstapelen en sealen zodat het op export kon. Het was een drukke dag dus iedereen had mijn hulp hard nodig. aan het einde hielp ik tot 5 uur bij de bio en ging ik door naar mijn werk.



Dinsdag.

Dinsdag begon ik weer met helpen bij de orders controleren en daarna werd mij de PDA uitgelegd en mocht ik ermee in het magazijn artikelen natellen. Daarna lieten ze mij in het systeem zien hoe je die gegeven kan terug vinden en verwerken. Daarna ging ik in de middag bij goederen ontvangst helpen en sloten we de dag weer af met de bio.

Woensdag.

Deze dag heb ik veel in het magazijn en bij binnenkomst geholpen, want er kwamen veel goederen binnen en die moesten allemaal opgeruimd worden. Daarna heb ik flink wat retour orders moeten boeken wat mij tot het einde van de dag bezig hield tot we de bio gingen verwerken.

Donderdag.

Vandaag heb ik de hele dag bij goederen ontvangst vracht aangenomen en product administratie aangepast door gewicht en maten aan te passen in het systeem zodat hiermee verder gewerkt kon worden. Daarna heb ik nog de retour orders verwerkt en sloten we de dag weer af met de laatste beetjes bio voor de week.

Vrijdag.

Vandaag begonnen we met de vracht orders te controleren en helpen met het vullen van de container die op export naar Amerika ging. Ook moesten we de export naar Scandinavië ging controleren en sealen voor transport. Hierna kwam meneer Hermsen op stage bezoek die we een rondleiding hebben gegeven en even mee zitten praten in de kantine over deze stage en de opdrachten. Daarna heb ik mijn taak van de retour orders verwerkt en kreeg ik nog tijd voor mijn opdrachten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Lier

Horticoop Stage De Lier

Stage van school bij horticoop

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2016

Stage week 8

17 Juni 2016

Stage week 7

10 Juni 2016

Stage week 6

03 Juni 2016

Stage week 5

27 Mei 2016

Stage week 4
Joris

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 2769

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 01 Juli 2016

Horticoop Stage De Lier

11 Mei 2015 - 03 Juli 2015

Buitenland stage Duitsland

Landen bezocht: