Stage week 5 - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu Stage week 5 - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu

Stage week 5

Blijf op de hoogte en volg Joris

03 Juni 2016 | Nederland, De Lier

Maandag.

In deze week begon ik op maandag uiteraard weer met docks controleren en gevarenklasse controleren bij producten. Nadat we de meeste die gereed waren hadden gecontroleerd mocht ik op de zolder de tel lijsten afmaken met de PDA. Later in de middag ging ik over tot mijn standaard werkzaamheden: De retour orders en afsluiten met de Bio.

Dinsdag.

Dinsdag Begon ik met alleen alle docks controleren in plaats van samen met mijn begeleider omdat hij moest helpen met een container laden die naar Scandinavië moest. daarna mocht ik ook nog helpen bij het leeghalen van een container met haken die 25 volle pallets bevatte. Daarna mocht ik in de middag bij de goederen ontvangst helpen en klusjes doen.

Woensdag.

Woensdag mocht ik beginnen bij goederen ontvangst en voorraad beheer waar ik weer vrachtwagens mocht aannemen en producten opmeten/verwerken, ook heb ik leveranciers mogen bellen ivm achterstallige leveringen en manco producten. Daarna kon ik in de middag weer op de zolder tellen en daarna de Bio afhelpen. Ook werd ik vandaag in een nieuws stukje op de startpagina van horticoop gezet wat wel gaaf was!

Donderdag.

Donderdag begon ik weer met docks controleren. Dit was snel klaar omdat het een rustige dag was. Daarna heb ik met mijn begeleider zelf via de PDA een tel lijst gestart maar dit keer beneden in de hal tussen de bamboe en folie artikelen. Hier had ik een aantal voorraad verschillen opgemerkt maar dit had ik later opgelost op de computer.

Vrijdag.

Vandaag ben ik direct begonnen aan mijn opdrachten waar ik de hele ochtend voor krijg. In de middag moet ik mijn begeleider overnemen omdat hij en een aantal anderen op vergadering moeten waar ik helaas niet bij mag zijn.


Deze week was druk maar zeker niet saai.
Ookal worden vele klusjes of taken standaard dingen voor mij om te doen blijft het nog altijd een leuke stage.

  • 03 Juni 2016 - 10:28

    Frans:

    Leuke stage is het! Heb je al gehoord of we is langs mogen komen?

  • 03 Juni 2016 - 11:49

    Joris Dirkes:

    John gaat er vandaag met iemand over spreken, ik laat het horen als ik er wat meer van weet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Lier

Horticoop Stage De Lier

Stage van school bij horticoop

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2016

Stage week 8

17 Juni 2016

Stage week 7

10 Juni 2016

Stage week 6

03 Juni 2016

Stage week 5

27 Mei 2016

Stage week 4
Joris

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 2757

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 01 Juli 2016

Horticoop Stage De Lier

11 Mei 2015 - 03 Juli 2015

Buitenland stage Duitsland

Landen bezocht: