Lange maar leuke Stage - Reisverslag uit Remagen, Duitsland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu Lange maar leuke Stage - Reisverslag uit Remagen, Duitsland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu

Lange maar leuke Stage

Blijf op de hoogte en volg Joris

14 Juli 2015 | Duitsland, Remagen

Na nog een aantal weken hier te hebben gezeten is de stage ten einde gekomen. De wifi werkte bijna niet en als hij even werkte erg slecht daardoor was het niet mogelijk meer te posten.
Ik heb buiten de markten ook op de vrachtwagen gezeten en veel van Duitsland gezien hierdoor. Buiten de stage ben ik veel met de 2 neven van de chef hier opgetrokken, Met deze 2 jongens heb ik veel leuke dingen gedaan zoals naar de sportschool gaan, in het weekend paar restaurants en kroegen bezocht. ook met vrienden van hun over de Rijn wezen jetskiën. Ik heb geprobeerd veel foto's te plaatsen maar dat ging niet echt goed. Ook een leuk dingetje is dat ze erg tevreden waren met mijn werk en ze me een baan hebben aangeboden. De accommodatie was erg slecht en totaal niet schoon maar ze hebben gezegd hier snel verandering in te brengen wat ik mag hopen.
Hoe dan ook, Ik heb een leuke stage gehad leuke dingen gedaan en nieuwe vrienden gemaakt.
bij elkaar: Top ervaring!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Remagen

Joris

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 2754

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 01 Juli 2016

Horticoop Stage De Lier

11 Mei 2015 - 03 Juli 2015

Buitenland stage Duitsland

Landen bezocht: