Eerste weken - Reisverslag uit Remagen, Duitsland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu Eerste weken - Reisverslag uit Remagen, Duitsland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu

Eerste weken

Blijf op de hoogte en volg Joris

05 Juni 2015 | Duitsland, Remagen

De eerste weken sinds ik hier ben aangekomen heb ik geholpen in de Cash & Carry van schittko in Bonn. Hier leer ik veel over de bloemen maar boven dat ook aardig duits spreken.
De tijden zijn erg wennen want van 8 uur opstaan voor school naar 3 uur opstaan om in de Cash & Carry te werken valt niet mee.
Buiten het werk ga ik soms naar het dorp en regelmatig sporten met 2 broers uit het bedrijf.
Volgende week ga ik waarschijnlijk mee op de vrachtwagen door duitsland naar de klanten.
Tot zover mijn stage!

  • 08 Juni 2015 - 10:19

    Frans:

    Hoi Joris, leuk dat je wat van je laat horen. Wat mij betreft mag het nog iets vaker, uitgebreider en met foto's! Wel netjes van je dat je iedere keer op tijd komt, voor zover ik het begrijp. Zou mij ook zwaar vallen als de wekker zo vroeg afgaat. Ben ook benieuwd wat je in je vrije tijd allemaal doet en ziet. Groeten Frans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Remagen

Joris

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 2756

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 01 Juli 2016

Horticoop Stage De Lier

11 Mei 2015 - 03 Juli 2015

Buitenland stage Duitsland

Landen bezocht: