Stage week 8 - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu Stage week 8 - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu

Stage week 8

Blijf op de hoogte en volg Joris

27 Juni 2016 | Nederland, De Lier

Deze week heb ik weer van Maandag t/m Donderdag op de afdeling goederen ontvangst geholpen ivm de afwezigheid van Rob. Hier mocht ik natuurlijk vrachtwagens lossen en pakketten aannemen, ook hebben we de hele week Bio ingeruimd en geraapt.

Vrijdag was het eindelijk zover! Ik mocht een kijkje nemen bij het hoofdkantoor in Bleiswijk. Hier heb ik de hele dag bij alle afdelingen mogen kijken en vragen mogen stellen. De afdelingen die ik mocht bezoeken zijn: De export, Customer service, Inkoop, Administratie en debiteuren beheer. Na alle verhalen en uitleg mocht ik vragen stellen en kreeg ik ook nog een rondleiding door de potgrond fabriek die naast het kantoor zat. Het was een lange maar erg leuke dag!

• 27 Juni 2016 - 10:40

Frans:

Hoi Joris,

Leuk dat je ook daar geweest bent. volgens mij veel geleerd op deze plek! Niet verkeerd.