Stage week 8 - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu Stage week 8 - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu

Stage week 8

Blijf op de hoogte en volg Joris

27 Juni 2016 | Nederland, De Lier

Deze week heb ik weer van Maandag t/m Donderdag op de afdeling goederen ontvangst geholpen ivm de afwezigheid van Rob. Hier mocht ik natuurlijk vrachtwagens lossen en pakketten aannemen, ook hebben we de hele week Bio ingeruimd en geraapt.

Vrijdag was het eindelijk zover! Ik mocht een kijkje nemen bij het hoofdkantoor in Bleiswijk. Hier heb ik de hele dag bij alle afdelingen mogen kijken en vragen mogen stellen. De afdelingen die ik mocht bezoeken zijn: De export, Customer service, Inkoop, Administratie en debiteuren beheer. Na alle verhalen en uitleg mocht ik vragen stellen en kreeg ik ook nog een rondleiding door de potgrond fabriek die naast het kantoor zat. Het was een lange maar erg leuke dag!

  • 27 Juni 2016 - 10:40

    Frans:

    Hoi Joris,

    Leuk dat je ook daar geweest bent. volgens mij veel geleerd op deze plek! Niet verkeerd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Lier

Horticoop Stage De Lier

Stage van school bij horticoop

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2016

Stage week 8

17 Juni 2016

Stage week 7

10 Juni 2016

Stage week 6

03 Juni 2016

Stage week 5

27 Mei 2016

Stage week 4
Joris

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 650
Totaal aantal bezoekers 2748

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 01 Juli 2016

Horticoop Stage De Lier

11 Mei 2015 - 03 Juli 2015

Buitenland stage Duitsland

Landen bezocht: