Stage week 6 - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu Stage week 6 - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu

Stage week 6

Blijf op de hoogte en volg Joris

10 Juni 2016 | Nederland, De Lier

Maandag.

Deze week begon ik om 8 uur bij het lossen van de Biologie waar we ook direct orders van gingen rapen zodat we al een flink deel af zouden hebben voor het einde van de middag. Na de Bio ging ik orders controleren op de docks en later op de middag vrachtwagens lossen waar bij 1 vrachtwagen een pallet plantenpotjes was omgevallen wat een enorme rotzooi gaf dat opgeruimd moest worden. Daarna moest ik nieuwe etiketten op producten plakken omdat bepaalde dingen veranderd waren. Na al dit kwam de bio voor de middag binnen en hadden we de laatste bio orders geraapt.

Dinsdag.

Vandaag begon ik opnieuw bij de bio met het lossen maar we hoefde niet te rapen omdat dat pas in de middag zou gebeuren. Na de bio ging ik verder waar ik was gebleven met de etiketten zodat dit product weer goed in de voorraad stond en dus naar de klanten kon. na de etiketten ging ik helpen bij de docks controleren en in de middag weer retour orders verwerken wat weer een flinke stapel was! Na de orders moesten we nog even de bio rapen en zat de dag er alweer op.

Woensdag.

De woensdag begon ik direct alleen met controleren omdat mijn begeleider zelf dingen moest rapen voor de export en later in de ochtend normale orders terwijl 2 medewerkers de bio aan het rapen waren. Daarna in de middag moest ik wat klusjes in het magazijn doen zoals dingen verplaatsen, opruimen en even vegen met de veegwagen. Ook was er een pallet terug gekomen die de klant uiteindelijk niet wou hebben dus mocht ik alle producten terug op de juiste locatie leggen en controleren of daadwerkelijk alles terug was gekomen. Na al dit konden we de bio weer rapen en naar huis.

Donderdag.

Vandaag was een drukke dag. Vooral omdat er veel containers binnen waren gekomen en nog veel meer andere spullen zoals bestrijding. Daardoor moest ik steeds bijspringen bij goederen ontvangst terwijl ik aan het controleren was. Ook in de middag waren er veel retour orders die verwerkt moesten worden dus daar had ik ook een flinke klus aan. Aan het einde van de dag waren we al vroeg aan de bio begonnen voor de laatste orders van de week omdat die in de ochtend nooit worden gedaan op donderdag en daarna was de dag alweer voorbij.

Vrijdag.

Vandaag heb ik de hele ochtend bij goederen ontvangst geholpen omdat Rob die normaal alles doet een vrije dag had dus had ik flink wat te doen! want er waren veel bestrijdingsmiddelen die binnenkwamen en dat moest allemaal gelost, gecontroleerd en aangemeld worden in het AX systeem. Ook waren er een aantal andere producten zoals handschoenen etc. die ontvangen moesten worden. Dit was allemaal een hoop werk maar erg leuk! en in de middag was er uiteraard tijd voor mijn opdrachten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Lier

Horticoop Stage De Lier

Stage van school bij horticoop

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2016

Stage week 8

17 Juni 2016

Stage week 7

10 Juni 2016

Stage week 6

03 Juni 2016

Stage week 5

27 Mei 2016

Stage week 4
Joris

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 2759

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 01 Juli 2016

Horticoop Stage De Lier

11 Mei 2015 - 03 Juli 2015

Buitenland stage Duitsland

Landen bezocht: