Stage week 1 - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu Stage week 1 - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Joris Dirkes - WaarBenJij.nu

Stage week 1

Blijf op de hoogte en volg Joris

06 Mei 2016 | Nederland, De Lier

Deze stage begon ik op 2-5-16 om 08:00. Toen ik aankwam had ik een korte kennismaking met het personeel dat aan het werk was en werd ik daarna naar de winkel gestuurd om werkschoenen met stalen neuzen te halen die door Horticoop vergoed werden.
Nadat ik de schoenen had gehaald werd ik direct naar de bio afdeling gestuurd en kon ik direct orders picken. Daarna liep ik mee met mijn begeleider om orders te controleren.

Dag 2.
Dinsdag werd mij de hele ochtend het AX systeem uitgelegd, dit is het systeem dat Horticoop gebruikt voor hun voorraad en alles daarom heen. Hiervoor heb ik mijn eigen account gekregen en werd ik nadat ik een goede uitleg heb gehad meteen aan het werk gezet om retour orders te verwerken. Hierna heb ik nog met de goederen ontvangst meegelopen en aan het einde van de dag weer bio orders verwerkt.

Dag 3.
Woensdag begon ik met een vrachtwagen fleece covers te lossen en daarna mocht ik met de Horticoop vrachtwagen mee naar klanten door het westland. Hierna mocht ik weer retour orders verwerken in het AX systeem en daarna de laatste Bio orders weer rapen en verwerken voor vrijdag ochtend.

Dag 4.
Bevrijdingsdag.

Dag 5.
Vrijdag begon ik met binnen gekomen goederen controleren en verwerken. Daarna mocht ik ze verplaatsen naar een plek in het magazijn zodat ze in de voorraad verwerkt kunnen worden. Nadat dit gelukt was mocht ik weer retour orders verwerken en kreeg ik daarna tijd voor mijn opdrachten.

Zo is mijn eerste weet ten einde gekomen. Ik vind het leuk dat ik direct heel veel mocht doen en kijk uit naar de volgende week!

• 10 Mei 2016 - 18:37

Frans:

Leuk begin Joris! Ga zo door. Ik doe mijn best om langs te komen deze periode